FRANCHISE

NACAROĞLU BAKLAVA

Franchise Nedir?
Franchise (veya franchising), bir sistem ve markanın imtiyaz hakkı sahibinin, belirli süre, koşul ve sınırlar içinde, işin yönetim ve organizasyonuna ilişkin sürekli disiplin ve destek sağlayarak, belirli bir bedel karşılığında, bağımsız yatırımcılara sistem ve markasını kullandırmasına dayanan, uzun vadeli ve sürekli bir iş ortaklığıdır.

Franchise Sisteminin Franchise Açısından Yararları Nelerdir?
•    Mevcut yatırımları olan bir işletmenin sistemine ait teknikleri ve prosedürleri kullanmak mümkün olmaktadır.
•    Marka ile birlikte hazır standartlara ve kaliteye kolayca sahip olunmaktadır.
•    Franchise alan işletmeye eğitim hizmetleri sağlanmaktadır.
•    Kaliteli personel bulma, işe alma ve yetiştirme konularında franchise veren işletmenin tekniklerinden yararlanılmaktadır.
•    Mali, ticari ve personel konularında sağlanan destekle, teknik işlevlere ağırlık verilip başarı şansı arttırılmaktadır.
•    Risk ve işletmecilik sorunların, paydaşlık yaklaşımı içerisinde minimize edilmesi için çaba gösterilmektedir.
•    Franchise veren işletmenin mali ve hukuk danışmanlarından yararlanılmaktadır.
•    Franchise veren işletmenin sürekli olarak yaptığı araştırma ve geliştirme çabalarından yararlanılmaktadır.
•    İşletmeler için Kurumsal Kaynak Planlama fonksiyonları mümkün olmaktadır.


Franchise Sisteminde Neden Nacaroğlu?
Kar marjı yüzde bürüt  40-55’lere  varan Nacaroğlu, gıda sektörünün en gözde yatırım araçlarından. Nacaroğlu, markası ile ilk olarak Gaziantep’te şube ile yola çıkan ve kullandığı farklı teknik, özel olarak üretilen baklava çeşitleri ve yöresel lezzetleri ile kısa zamanda herkes tarafından benimsenmiştir. Gaziantep’te büyümeye başlayan Nacaroğlu, Franchise sistemiyle Türkiye’nin tüm şehirlerine yayılmayı planlamaktadır.
Nacaroğlu, franchising koşulları ile yatırımcısına büyük kolaylıklar sağlıyor. Ekonomik yatırım şartları, gıda sektörüne adım atmak isteyen girişimcileri Nacaroğlu, baklavayı tercih etmelerini sağlıyor. Nacaroğlu, yeniliklere açık kimliğinin bir parçası olan geniş vizyonu ve baklavada tüm şubelerinde aynı standardı yakalama amacı ile kendi bünyesinde araştırma geliştirme kadroları kurmuştur. Yine değerli misafirlerine en kaliteliyi sunmak için tüm hammaddeleri kendi kontrolünde tedarik etmektedir. Profesyonel yönetimi, tecrübeli kadrosu, kurumsal yapısı ile yatırımcıya güven teşkil eden marka, oldukça karlı bir iş olanağı sunuyor.
Geleneksel lezzetimiz olan baklavayı Nacaroğlu, adıyla özdeşleştirerek sevilerek tüketilen bir ürün haline getirmektir. Uzun çalışmalar sonucu oluşturulan know-how’ını yatırımcısı ile paylaşarak birlikte hızlı ve sağlıklı büyüyor. Yatırımcıdan beklenen markanın değerlerinin korunması ve geliştirilmesi noktasında birlikte hareket etmek… Gıda sektörünün gerektirdiği uzun çalışma saatlerine uyum sağlamak, markanın olmazsa olmazları hijyen, sağlıklı hammadde ve ürünler, müşteri memnuniyeti gibi standartlara riayet de olmazsa olmazlar arasında.
Nacaroğlu, bayilik sözleşmesi imzaladığı andan itibaren yatırımcının üzerinden desteğini çekmiyor. Verdiği destekler arasında, tüm personelin temini, eğitimleri, tüm sarf malzemelerinin temini, yıl boyu devam eden reklam ve PR çalışmaları bulunuyor. Nacaroğlu, sürekli gerçekleştirdiği denetlemelerle tüm şubelerinde kalite standardını aynı düzeyde tutuyor.
Nacaroğlu Franchise Konseptleri Nelerdir?
Nacaroğlu, Franchising sisteminde 3 adet konsept mevcuttur. Her konseptin özellikleri ve uygulama alanları ayrışmıştır. Ayrıca her bir konsepte dair kriterler de bir birinden farklıdır.


1- MAĞAZA
Nacaroğlu, Mağaza konsepti olarak tanımlanan mekan bağımsız bir işyerinden oluşur ( kiralık veya özmal) Nacaroğlu, Mimarı tarafından çizilecek proje mağazanın ölçüleri (Röleve) esas alınarak uygulamada konseptin bütünlüğünü ortaya koyacak şekilde hazırlanacaktır. Projeye bağlı kalmak kaydıyla Uygulama Franchisee’nin inisiyatifine bırakılmıştır. Alt Franchising her mağaza için sadece tek sefere mahsus bir giriş ücreti belirlenmiştir. Sözleşmede yazılı teminat alternatiflerinden birisi mutlaka sağlanmalıdır. Mimari proje ve Nacaroğlu ürün hareketlilik, satış, sipariş gibi faaliyetlerin takibi için oluşturulacak yazılım ücreti franchising tarafından karşılanacaktır. Alt Franchising sözleşmesi imzalanmak suretiyle gerçekleşecek bu işbirliğinde ürün tedarik ücretleri %40-55 karj marjı ortalaması ortaya koyacak şekilde oluşturulmuştur.
Ambalaj malzemeleri ve diğer marka sarf malzemeleri tedarik fiyatı üzerinden temin edilecek ve hiçbir kar beklentisine konu olmayacaktır. Lojistik ve Taşıma ücreti ürün ücreti haricinde tutulmaktadır. Baklavaların gönderildiği tepsiler ise depozitolu sayılacaktır. İade edilen tepsiler birim başına belirlenmiş tedarik ücretleri bazında mahsuplaşılacaktır. İlk sözleşmede 5 sene için geçerli olan işbirliği iki tarafın rızası dahilinde kendiliğinden uzayacaktır. Aynı mağaza için tekrar bir giriş ücreti alınmamaktadır. Ciro üzerinden bir pay alınmamaktadır.

2-BUTİK
70-100 metrekare arasındaki işletmelerdir. Yerin durumuna göre künefe , katmer ve kahvaltı da verilebilen mekanlar pandemide en fazla tercih edilen işletme şeklidir.

3- KİOSK
Nacaroğlu, Kiosk olarak tanımlanan, AVM ve benzeri iç ve dış mekanlar için tasarlanmış bu konsept taşınabilir bir mekan olarak tanımlanmaktadır. Nacaroğlu, tarafından dizayn edilen ve üretilen kiosk konseptinde avantajlı bir yatırım maliyeti sunulmaktadır. Tek sefere mahsus bir giriş ücreti belirlenmiştir. Sözleşmede yazılı teminat alternatiflerinden birisi mutlaka sağlanmalıdır. Mimari proje ve Nacaroğlu ürün hareketlilik, satış, sipariş gibi faaliyetlerin takibi için oluşturulacak yazılım ücreti franchising tarafından karşılanacaktır.
Alt Franchising sözleşmesi imzalanmak suretiyle gerçekleşecek bu konsept dahilinde ürün tedarik ücretleri ayrıca belirlenmiştir. Ambalaj malzemeleri ve diğer marka sarf malzemeleri tedarik fiyatı üzerinden temin edilecek ve hiçbir kar beklentisine konu olmayacaktır. Lojistik ve Taşıma ücreti ürün ücreti haricinde tutulmaktadır. Baklavaların gönderildiği tepsiler ise depozitolu sayılacaktır. İade edilen tepsiler birim başına belirlenmiş tedarik ücretleri bazında mahsuplaşılacaktır. İlk sözleşmede 5 sene için geçerli olan işbirliği iki tarafın rızası dahilinde kendiliğinden uzayacaktır. Aynı konsept için tekrar bir giriş ücreti alınmamaktadır. Ciro üzerinden bir pay alınmamaktadır.

Avantajları Nelerdir?
Nacaroğlu, ailesine katıldığınızda;
•    Ana firmanın desteğiyle tanınmış ve başarılı olmuş bir marka ile işe başlar.
•    Hazır müşteri kitlesi edinir.
•    Girişimcinin riski minimize edilir.
•    Yatırım ve işletme danışmanlığı sağlanır.
•    Hukuki danışmanlık sağlanır.
•    Daha fazla reklam ve promosyon imkanı elde edilir.
•    Bölgesel haklar nedeniyle rekabete karşı korunur.
•    Kendi işini kurmuş olur ve sahiplenir.
•    Yatırımcısını bilgi birikimi ve tecrübesini aktararak sisteme dahil edilir,
•    Yatırımcı kendini ispat etme ve tanıtma çabalarından kurtulup düşük giderlerle etkin reklam sağlar,
•    Mal ve hizmet standartlarında süreklilik ve yüksek kaliteye ulaşılır,
•    Markasının sağladığı sadık müşteri kitlesi, satış artışı ve saygınlık sonucu hızlı ciro ve kar artışına ulaşılır,
•    Profesyonel ve eğitimli operasyon kadrosunun devamlı desteğine sahip olunur,
•    Yatırımcı markanın yüksek algı düzeyi sayesinde, rekabetçi fiyatlandırmadan, taklitlerden ve rakiplerden avantajlı olur.

Nacaroğlu Franchise’lerine Verdiği Destekler Nelerdir?
Nacaroğlu, ailesine katıldığınızda;
•    Mağaza inşaat süresince tedarik malzemelerin sağlanması için yardımcı olur.
•    Ambalaj desteği verir.
•    Doğru yer seçimi & fizibilitesinin yapılmasını sağlar.
•    Yatırım ve işletme danışmanlığı sağlar.
•    Personel işe alma ve açılış öncesi eğitimi sürecinde destek verir.
•    Bilgi ve danışma hizmeti verir.
•    Genel ve lokal pazarlama desteği sağlar.
•    Mal ve hizmet standardını sağlamayı aynı zamanda bir misyon olarak görür.
•    Ekipmanların ve ürünlerin sürekli güncelleştirilmesi politikasına sahibiz. (AR-GE) Bölge koruma sistemi uygular.
•    

6 adımda Franchise Süreci

Nacaroğlu Ailesinin bir parçası olmak istediğinizde, bugünden başlayarak açılış gününe kadar atacağınız tüm adımları aşağıda görebilirsiniz.
1. Başvurunun Yapılması ve Değerlendirme
İnternet dışında telefon ve posta yoluyla başvuru yapılabilir. Tarafımıza ulaşan başvuru,  kıza zaman içinde franchising Bölümü tarafından değerlendirilir. Gerekli incelemelerin tamamlanmasının ardından iki gün içinde Franchising Bölümü tarafından franchise adayına randevu verilerek, yüz yüze görüşme yapılır. Bu görüşmede franchise adayına sisteme katılım ile ilgili detaylı bilgiler verilir.
2. Değerlendirilme ve Fizibilite Raporu’nun Paylaşılması
Başvurunuz olumlu bulunduğu takdirde, iki gün içinde mağaza için düşündüğünüz emlak ziyaret edilerek, yerinde değerlendirme yapılır. Aday emlağın fizibilitesi bir hafta içinde Franchising Bölümü tarafından yapılır. Bölgenin özellikleri, avantaj ve dezavantajları belirlenir. Yapılan fizibilite sonucu hazırlanan rapor olumlu veya olumsuz iki gün içinde franchise adayı ile paylaşılır.
3. Franchise Sözleşmesi’nin İmzalanması
Franchising sözleşmesinin hazırlanıp imzalanması için gerekli evrak listesi franchise’a verilir. Evrak prosedürünün tamamlanmasından sonra beş yıllık Franchising Sözleşmesi imzalanır.İmza ile eş zamanlı olarak Nacaroğlu Baklava adına açılmış banka hesabına franchise bedeli yatırılır( pandemi sürecinde belirlenen bu ücret  geçici süreliğine alınmamaktadır) ve mimari proje için mimari çizim adımına geçilir.
4. Mimari Projenin Çizilmesi ve Uygulamanın Başlatılması
Sözleşmeden bir gün sonra Mimar veya Franchise röleveyi alır ve uygulanacak konsept belirlenir. En kısa sürede mimari proje çizimi tamamlanır. (Proje çizimi sadece Nacaroğlu mimari ekip tarafından yapılır.) Mimari uygulama tercihi Franchise’a aittir. Talebi halinde Nacaroğlu Mimari ekibi tarafından uygulama ön görülecek şartlar çerçevesinde yerine getirilir.
5. Personel Alımı ve Eğitim
Açılacak mağazası için gerekli eleman listesi ve nitelikleri Nacaroğlu İnsan Kaynakları Bölümü tarafından belirlenir. İşletmeci başta olmak üzere tüm ekibin eğitimleri eğitim danışmanımızın gözetimi ve takibinde uygun herhangi bir şubede yapılır. (Gerekli görüldüğü takdirde personel alımı İnsan Kaynakları tarafından yapılabilir.)
6. Reklam ve Tanıtım Malzemelerinin Hazırlanması ve Açılış
Açılıştan önce Nacaroğlu mağazasına ait broşür, magnet, tanıtım föyü vb. basılı reklam malzemeleri Nacaroğlu, tasarım ekibi tarafından belirlenip basılı olarak mağazaya teslim edilir. Mağaza açılmadan 1 gün önceye kadar ilk siparişler üretim tarafından girişimci adına hazırlanıp sevk edilir. Açılış öncesi operasyon ekibi tarafından kontrol edilip açılmaya hazır olan mağaza destek ekibi ile beraber satışa başlar.
Küsget San. Sit. A Böl. F Blok Sosyal Tesisi No:3 Şehitkamil / GAZİANTEP

+0850 888 26 27
+90 544 217 27 72

nacaroglubaklavalari@gmail.com
info@nacaroglubaklavalari.com.tr
www.nacaroglubaklavalari.com.tr

SSL Kartlar

© 2020 Nacaroğlu. Tüm hakları saklıdır.

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.
Kapat